15 Juli

Hej på er!
Här sitter vi och slöar i soffan i vanlig ordning. Vi har precis ätit frukost och kollat på Leila bakar. Fattar ni att jag blir baksugen nu eller! På tal om att baka så blev min morotskaka i går aset jävla god! Första gången jag bakade den. Ni ska självklart få receptet. Jag har även fått en förfrågan om jag inte kan ha en egen kategori med recept och det ska jag självklart ordna. Har ju blivit mycket bakande det sista så då är det ju bra att ha det samlat på ett ställe. Blir ju lättare både för er och mig att hitta sedan.
Vädret är ganska så tråkigt i dag också så vi får se vad vi hittar på här.

Här kommer två snodda bilder som är så himla snygga. (Tack för dom Sandy!)
Det finns ju dom som påstår att jag är snygg när det blåser och här kommer bildbevis på att så inte är fallet höhö.


Tre myffon <3


Kommentarer
Postat av: Helena

Gick superbra! Isa sov hela natten, som en stock typ:) Va faktiskt riktigt härligt att slippa smyga i mörkret och viska igårkväll, även fast det kändes lite tomt:)

2011-07-15 @ 12:04:31
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Morotskaka lät inte helt fel.. får man ta och testa om du slänger upp recept ju :)

2011-07-15 @ 12:40:58
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0