18 Juli

Hej på er!
Här har vi vaknat till ännu en grå dag så vi sitter just nu som två fågelholkar framför teven (och datorn i mitt fall) Eftersom jag sträcksåg åtminstone tio avsnitt av Twin peaks i går så ligger Håkan lite efter om man säger så. (Snart kanske jag slutar tjata om Twin peaks också om ni har tur höhö). I dag händer väl inget mer än att vi ska åka och hälsa på Margaretha i kväll. Det är hennes stuga vi ska hyra på Öland så vi ska hämta nyckeln bland annat också ville hon ju så gärna täffa Vide. Ska bli skoj. Annars har jag hela dagen framför mig. Lite irriterande att vi sover så länge bara. Oftast till tio och nu några kvällar har ju Vide somnat senare eftersom vi har varit borta och en dag vaknade han ju 11.30! Hela dagen är ju borta liksom. Fast är det sånt här skitväder så spelar det väl ingen roll egentligen.
Jag mår bättre idag förresten. Om det ändå kunde bestämma sig. Suck.

I går på kalaset fick Vide klappa kanin. Så sött!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Vi ska oxå till Öland! Ska bli kul för jag har aldrig vart där!

2011-07-18 @ 13:13:53
URL: http://jolozi.blogspot.com
Postat av: Em

Jäsiken! Vilken Jätte kanin!! Tuff!

2011-07-18 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0