21 Juli

Godmorgon på er!
Jag och Vide sitter och diggar framför Allsång på skansen. Är man extra mycket tant om man ser reprisen?
Vi ska bara klämma ner frukosten och göra oss iordning så ska vi åka in till stan och kika. Systemkamera står överst på min shoppinglista men jag ska nog ringa till expert och kolla så dom har den inne och hur möe den köstar liksom. Den brukar ju vara billigare på nätet nämligen.
Shit vad jag har ont i kroppen i dag förresten. Men jag hade inte väntat mig annat eftersom jag började få träningsvärk redan innan vi lämnat parken...
Jag ska slänga upp lite bilder från i går också så ni får se. Hade två så extra trevliga kommentarer att läsa när jag kom hem i går. Det var två olika bloggläsare som hade sett mig smyga runt bland djuren och inte vågat komma fram. Så roligt men för sjuttsingen kom fram bara! Jag bits inte! Jag var iofs osminkad och hade tantskorna på mig men ovanligt skräckinjagande var jag väl ändå inte höhö. Så Mikaela och Martina nästa gång ni ser mig får ni allt komma fram och tjöta ;)

Farlig? Nä men sömnig ser det ut som höhö.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej, era sötingar.. ni två blir alltid så söta på bild ihop :D inte konstigt kanske. Hursomhelst undrar jag om du vill hjälpa mig o piffa upp min header?? kan betala en peng för det :) puss å kram/Mia

2011-07-21 @ 12:20:41
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/
Postat av: Louise

Nä jag tycker allt att du ser riktigt farlig ut, nästan en gangster! ;)

2011-07-21 @ 15:38:08
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: martina k

hahaha, hänga ut oss fegisar på det viset ;-D

Nädå, tack för länkningen! =)

2011-07-21 @ 15:51:08
URL: http://www.martinak.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

Usch ja. Jag skäms som inte kom fram. Får väl skylla på att jag såg dig på avstånd & ville inte springa som en besatt för att komma ifatt. Det var för övrigt i "Älgbacken" & kön jag såg dig. :-) Å visst var det folk....

2011-07-21 @ 16:36:48
URL: http://mikahela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0