5 Juli

Hej och godmorgon!
Nu sitter jag på bussen på väg in till stan där jag kommer befinna mig på obestämd tid. Jag har tidsintällt några inlägg så ni behöver inte sitta sysslolösa höhö. 
Jag börjar med att slänga upp några bilder från i går eftermiddag/kväll.

Lyxig lunch...

Jag måste väl ändå ha världens bästa "grannkärring" som kommer förbi med hemmagjord flädersaft. Slurp!

Jag ställer mig och slavar vid spisen. Vad blire för mat?

Man måste ju kolla att spagettin är färdig...

Myskillar <3

Dom söker medlemmar till Sveriges nästa mästerkock nu tycker ni att jag ska söka?

Sedan tvingade jag Håkan att bleka håret på mig och senare får ni se om det trillade av eller inte (alltid lika spännande...)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du är ju bara för rolig, testar spänsten i spaghettin på köksluckan, typ det en annan skulle tänka men aldrig göra (för tänk om det bli kladdigt, usch vad jobbigt) och det är det spontana och roliga med dig =)

2011-07-11 @ 15:20:51
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0