6 Juli

Godmorgon godmorgon!
Här sitter jag och hänger. I dag ska det bli en fin dag om man ska tro väderraporterna så jag ska se till att få lite sol på näsan. I dag får vi även fint besök av Betty med barn. Så längesedan vi träffades så det ska bli kul att se hur mycket lille Arthur har växt sedan sist. Jag har tidsinställt några inlägg (börjar bli mycket av den varan nu) så jag kan vara social och trevlig mot lilla bettan. Så kika gärna in!

Jo just det, håret sitter kvar så nu fick ni svar på den kliffhangern till slut höhö.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygging=)

Grym hårfärg oxå, att de kan bli så bra me en hemmablekning, Håkan kan sina grejer han;-)

2011-07-06 @ 10:36:49
Postat av: Kristin

Tack Lisa <3

Ja Håkan är bäst hehe ;)

2011-07-06 @ 10:41:15
Postat av: cammie

jätte fin du vart här ju! =) gillar färgen på läpparna =)

2011-07-06 @ 10:43:48
Postat av: Diana

fan va du är snyyyygg!! :D

2011-07-06 @ 17:11:40
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0