Fullt ös!

Ja ursäkta min dåliga franska (bloggning) men jag har haft fullt upp i dag. Vi har städat (det är ju så jävla gött att komma hem till ett städat hus), tvättat och packat. Självklart har vi slappat också så ni behöver inte bli oroliga för mig inte höhö. "Grannkärringa" var här och fick håret färgat och luggen klippt. Blev så tjusigt så. Goda bullar bjöd hon på också och det tackar man ju aldrig nej till.
Mitt upp i allt ihopa i dag har jag även lyckats pillra lite med min kamera och jag bara älskar den. Vi är inte bästa vänner än men det blir vi nog när jag trycker på rätt knappar.

Här får ni första bilden och självklart var det fina Vide som fick bli motivet.

Nu ska jag slutföra packningen av min egna väska, duscha och måla naglarna innan jag dyker i säng.
Vi hörs i morrn vettja!

Kommentarer
Postat av: Sandra

När jag blir rik ska jag också köpa en riktig kamera... Herregud vad jag vill ha. :)

2011-07-22 @ 21:52:44
URL: http://regnsjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0