Öland dag 1

Hej mina vänner! Här har det vart fullt upp hela jävla tiden men nu har jag snikat till mig svägerskans trådlösa nätverk höhö. Saknar att blogga men har så mycke att göra nu och då har jag ju i och för sig massor att visa er framöver. Här kommer bilderna från i söndags (för hela lördagen spenderades i bilen hit).

I söndags åkte vi och kikade lite på outlets. Här är en fin bild på kråkan och Vide.

Go mat!


Jag och Hanna är snygga (och inte i fokus) när det blåser...

Gung gung


Här ser Vide ut att skrika i ren skräck men han skrattade så han höll på att gå av på mitten.



Vi fikade på en vacker men blåsig plats...







Sen for vi till fyren långe Erik




När vi väl kom hem blev det mys i soffan...

Håkan körde sin signaturpose

Sedan åt vi godis och tjöt skit hela kvällen lång

Alltså guuuuud vad jag älskar min nya kamera!
Ha det fint så hörs vi snart!

Kommentarer
Postat av: malin

åh vad fina bilder! det var ett bra köp =)

2011-07-27 @ 12:40:40
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/
Postat av: Tess

Ser ut som en härlig plats :-) Kul att ha en ny kamera att lära sig :-)

2011-07-27 @ 22:37:14
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0