Öland dag två

Dag två började lite mulet...

...så vi drog i väg för att köra gocart men det var fler än vi som ville det så vi fick vänta lite.

Då kan man ju passa på att ta fina bilder.

Äntligen våran tur!


När vi kört färdigt åkte vi runt lite varstans och hamnade till slut i Borgholm.

Där var det varmt och soligt så vi blev sugna på glass.

Vide var mest sugen på att sova...

...efter en tupplur blir man pigg och glad

Vi strosade runt och kikade på fina blommor bland annat...

Pappa tänkte slå till på den här mysdressen men köpte ett par foppatofflor i stället.

Hej hopp jag lyckades fastna på bild!

Vide fick låna morfars solbrillor och blev såklart coolast i kommunen

Väl hemma vid stugan igen försökte jag vara lite konstnärlig...


Vide gick runt och såg lurig ut.

Vi spelade en variant av kubb och min käre far vann alla tre omgångar trots att han fick kasta med vänster hand sista omgången. Mutter...

Vide ville hemskt gärna läsa lite bok innan han skulle sova.

När lillen somnat för natten avslutade vi andra dagen med god mat.




Kommentarer
Postat av: Fnulan

Underbart på Öland! Vi var där på husvagnssemester förra året.. två veckor i ösregn...

2011-07-28 @ 15:07:31
URL: http://fnulan.se
Postat av: sändy

å va fina kort! äre taget me nya kameran? sketbra bilder vart de! :)

2011-07-28 @ 17:55:15
Postat av: Lina~ my art & my life

ååh vilka underbara bilder! ser hur härligt ut som helst där!

sv: mjoo, känner mig lite halvt handikappad utan kameran men jag ska nog överleva! :)

2011-07-28 @ 23:28:54
URL: http://shiiwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0