Skåne del fyra (tror jag)

Jag kom på att jag inte visat de sista bilderna från Skånetrippen. Bättre sent än aldrig heter det ju och sen ska jag sluta tjata om detta höhö.

Sista dagen drog vi söderut ner mot Höllviken men självklart körde vi på snirkliga kringelikrokavägar dit för att se på så mycket fint som möjligt. Ålabodarna till exempel...

Väl framme hos min morbor hittade Vide en boll att leka med...

...och en studsmatta att hoppa på.




Dom bor precis vid havet men tyvärr så var det inget badväder.



Vi bjöds på smarrig sillalunch...

...och jordgubbar!

Sedan var det dags för oss att börja resan hemmåt men vi han med ett stopp på Ikea i Helsingborg där Vide gick bananas och shoppade hej vilt <3

Nu ska ni nog slippa höra mer om den här resan höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0