1 juni

God morgon (ja fast klockan är 11.30!)
I dag vaknade jag klockan tio och fick då gå in och väcka Vide så det märks ju att han inte är helt på topp. Vide har fortfarande feber i dag så vi skippade öppna förskolan, men han har ätit som vanligt till frukost och håller nu på och leker med DVD-filmerna. Oj vad roligt det är att riva ut dom. Tack för alla krya på sig kommentarer! Vide skickar pussar till er alla. 
  Soligt väder har vi i dag också så jag hoppas Vide vill sova lite sen så jag kan sola lite. Börjar faktiskt få lite färg. Fast jag kan inte sitta på arslet hela dagen i dag direkt för jag ska börja med packningen för hela familjen för i morgon åker vi ju till kläppen.




Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken härlig vy!

2011-06-05 @ 22:05:32
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0