11 Juni

Hej på er! I dag är det kalasdags! Vi håller på och förbereder här nu. Jag har gjort tårtorna och de ska bara ganeras med grädde och bär lite senare. Håkan blåser ballonger för glatta livet och Vide tycker ju såklart att det är väldigt spännande. Jag gjorde misstaget att ge honom en ballong att leka med men den försökte ju han klämma sönder och en av mina största fobier utöver spindlar så är det ballonger som smäller. Jag får PANIK! Så det får bli se men inte röra för unge herrn höhö.
Nä nu ska jag sluta gaffla för jag har massor att göra.
Hörs lite senare!

Vides kalaskläder (skjortan och slipsen är Håkans gamla).


Kommentarer
Postat av: Melanie

Här blir det också kalas idag, eller ja, mer middag kan man säga:) Fira mannens examen.

Ha en fin dag och kväll!

2011-06-11 @ 13:56:28
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0