17 Juni

Tjena tjena mittbena!
Nu sitter jag i en bil på väg till Metaltown. Jädra kul ska det bli också kan väl någon av er vara snäll och sälja sin själ till djävulen så att vi kan få någorlunda hyffsat väder eller så regnar vi bort och det får väl gå det med. Tycker bara synd om alla tackars människor som ska få lyssna på mitt gnäll om det skulle bli så höhö.
Här på bloggen blir det action i alla fall för jag har tidsinställt inlägg för hela helgen. Bra va? Nu får vi bara hoppas att jag överlever den här festivalen för man är ju inte lika ung och pigg längre som man en gång var om man säger så...

Inte senast jag var på festival men enda festivalbilden jag kunde klämma fram. Sorry bananberntsson aj nåv jo häjt it!


Kommentarer
Postat av: syrran

diana behöver inte känna sej ensam för jag hatar den med!! ;P var du tvungen att visa bild från näst sista dagen då man var som mest schleten haha =)

2011-06-17 @ 10:39:25
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0