23 Juni

Godmorgon!
I dag vaknade Vide okristligt tidigt (tycker i alla fall jag) 07.30 började han gala och det var ju bara att mösa sig upp. Så nu har vi ätit frukost båda två och Vide håller just nu på och leker med en stor badboll. Han sparkar den, kastar den och just nu försöker han stänga in den i en alldeles för liten låda. Här behöver man ingen teve med andra ord höhö.
Fasen va gött det var att få handla i går förresten. Hur gott det än är med bara smör på knäckemackan...

Damen i kassan i går: "Är det storhandling på gång?"


Kan inte förstå vad hon fick det ifrån...
(Det här är för övrigt ingenting mot hur det brukar se ut. Hur många vi är i familjen? Två och en halv...)
Vad glad jag blev förresten för alla kommentarer i går angående det här med videoinlägg. Alltid kul att höra vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: sofi

fast blöjor ohc toapapper tar faktiskt upp mycket av vagnen :)

2011-06-23 @ 10:19:17
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Ja det var en lättnad till tusen. Tack :))

2011-06-23 @ 10:43:48
URL: http://endenise.se
Postat av: August

Okristinligt tidigt, höhöhö...

Jag vill träffas snarast! Var allt för längesedan. Jag åker till Malmö på torsdag och är borta en vecka ungefär och ska greja med skolan lite innan det. MEN sen så kan vi umgås om du har tid:)

2011-06-23 @ 16:46:45
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0