29 Juni

Godmorgon!
Ser ut att bli en varm och solig dag i dag med men det verkar som att Vides förkylning har smittat av sig på mig. Ögonen rinner och jag har lite ont i halsen. Vilken tajming...
Vide sover fortfarande i alla fall men eftersom Håkan är lika smidig som sju kylskåp och trettio elefanter när han går upp på morgonen så sitter jag här klarvaken. Man kanske ska passa på att få i sig lite frukost innan mini me vaknar?
Ännu ett försök till att hamna på bild med Vide (men nu är han för tung för att jag ska orka stå så där en längre stund och brottas höhö)

Kommentarer
Postat av: Diana

Sötisarna då :D

Å köp dig en likadann bekini så kan vi va snygga ihopa :D Jag är faktiskt ledig idag och imorrn, jobbar helgen, men nästa vecka kanske? har inte schemat i huvet men har för mig att jag är ledig rätt mycket nästa vecka :)

2011-06-29 @ 11:23:38
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0