30 Juni

Hej hopp!
Två dar i rad nu har jag skrivit Januari i stället för Juni i rubrikfältet höhö. Vad får jag allt ifrån liksom?
Här blev vi i dag väckta i gryningen....eller nja klockan nio av att min käre far ringde sen dess har vi hunnit äta frukost och jag har plockat lite och sitter nu och kikar på Glee. Soligt i dag också men tydligen är ozonlagret extra tunt i dag så då vågar sig ingen jävel ut...
Baksugen är jag i dag också och jag har hittat ett recept på en paj som verkar jättegod så den kanske jag svänger ihop i eftermiddag (om man nu kan kalla det att svänga ihop något som ska koka i en timme och stelna i fler timmar osv)
Vi får se vad som händer helt enkelt.
En till bild på min lilla badanka.

Kommentarer
Postat av: Marika - mamma till Albin & Ella

gud vilka fina blå ögon :)

2011-07-03 @ 23:53:39
URL: http://mariikis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0