7 Juni

Hej och godmorgon på er finisar! Kul att det var några som saknat mig. Det känns ju alltid bra höhö. Har ju saknat er med såklart! Känns skönt att vara återförrenad med min kära dator. Jag hade tänkt starta dagen med att börja visa er resan till Kläppen och första kvällen där. Håll i er!

Att åka bil långt är tröttsamt...


Då är det tur att man kan stanna och ta fikapaus.




När vi kommit så långt som till Malung kände vi att lite pizza var på sin plats.


Pizzakanter är mums!



I Malung blev det även ett stopp på ica och jag fick de här frestande påsarna brevid mig...


När vi väl kommit fram och packat upp oss gav vi oss ut för att se om det hänt något sen sist. Håkans familj har spenderat många sommrar här och bott i flera olika stugor så då måste man ju kika i fönstren...


Här spenderade Håkan all sin tid visar svärmor (tydligen fanns det en liten sandhög där förr där Håkan kunde sitta i timmar och leka med sina bilar)





När myggen började anfalla tog vi skydd i stugan (bakom myggnät...)


Vi åt fruktsallad...


...och kladdmuffins med grädde på eftersom svärmor fyllde år.


Det var den dagen det på ett ungefär. Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Malin

Den fruktsalladen såg inte äcklig ut nånstans!!

2011-06-07 @ 09:58:32
Postat av: ♥anna♥

Fika- och matpauserna är helt klart det bästa!



Håller med föregående talare om den där fruktsalladen..

2011-06-07 @ 14:13:58
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0