Det berömda rycket

Det infann sig till slut, rycket alltså...
Har plockat, tvättat, vikt tvätt och donat.
Nu sitter jag i soffan och pustar (värmen tar ju knäcken på oss alla) ska samla kraft till att dra fram dammsugaren men det verkar som om en viss liten person behöver sova igen så vi får se om jag kanske får skjuta upp dammsugningen (stackars mig liksom).
Lite senare fortsätter min uppdatering om resan och då ska ni bland annat få se på powerwalk, kryddig hamburgare och ännu mer sovbilder på Vide men så länge får ni nöja er med en sovbild på Håkan höhö. 



Smell you later!


Kommentarer
Postat av: Lotten- med Zigge & Tigra <3

Tack så mycket, den är från Lindex!



Ni verkar ha haft en nice resa! :-)

2011-06-07 @ 18:43:54
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: Malin

Gillar inte Håkansover bilderna lika mycket :(

2011-06-07 @ 19:31:16
Postat av: Fnulan

Det var ju verkligen en stor säng...

2011-06-07 @ 20:09:40
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0