Frenetiskt letande, designfunderingar och kexchoklad

Hej hopp!
Herregud vad seg jag är. Här händer absolut ingenting om man inte räknar stressen och paniken jag hade på förmiddagen när jag inte kunde hitta min telefon och sprang runt och letade överallt. Minns att jag hade den i morse men sedan var det svart typ höhö. Jag letade till och med i kylen och micron och då är det illa. Vart den låg? I fickan på morgonrocken som jag slängt på golvet i sovrummet. Phjuuuuu.
Jag sitter annars och funderar på att ändra bloggen lite. Den kommer nog bli bredare för jag vill kunna lägga upp större bilder men då måste jag ändra designen och då måste jag först och främst fixa hem photoshop igen. Så mycket bök så det är därför jag drar lite på det.
En kexchoklad eller två får det bli i alla fall så får vi se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha visst är den bra! Den tror jag inte jag har sett faktiskt... Har du sett Blades of glory? Han är med i den med :) Ett plus är ju att Will Ferell är med i den oxå!

2011-06-20 @ 18:46:04
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Roligt med ny bloggdesign, jag har beställt av en vän.. får se när den kommer =) Kram

2011-06-20 @ 18:54:34
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0