Fullt ös

Hej!
Här var det dåligt med uppdatering men vi har varit ute hela dagen i det fina vädret. Det hoppas jag att ni också har varit! Vi har klippt häckar bland annat så nu har vi det så fint så och slipper skämmas inför grannarna som självklart har klippt sina häckar (med vattenpass och linjal) för längesedan...
Vide har hjälpt till på sitt sätt genom att riva i mina omsorgsfullt krattade lövhögar höhö.
Nu har vi varit inne sedan ett tag och jag har tro det eller ej städat som en galning (vad tar det egentligen åt mig i dag?)
Nu är det bara dammsugning kvar och städning av toaletterna men jag tänkte att jag skulle skita ur mig ett inlägg här först.
Vad har ni haft för er?

Håkan har snyggast häck på gatan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0