Metaltown del 2

Morgonstund har...öl i mun eller?



Camp muffin/myffo!

Mysiga grannar...


Diana fastnade med skyddskägget i brevlådan...



Jag var ju där också såklart men jag var inte sur som det verkar på den här bilden höhö.

Vi tänkte inte köa i timmar för mat så vi tog en korv med bröd inne på campingområdet.



Håkan och kalle spelade lite "synt" och fick två groupies efter sig moahahaha

Sen kom regnet. Men i en Jula-poncho är man både torr och snygg.


Vi såg lite på några spelningar och sedan var jag och Håkan lite kärring och gick och la oss och sov en stund så vi var pigga till Korn skulle spela.
Suddiga och taggade!

Korn! Så jävla bäst var dom. Synd att dom bara spelade en timme för jag hade kunnat stå där hur länge som helst trots spöregnet.


Det var den festivalen det. Jävligt kul hade vi. BENEEEET!!!


Kommentarer
Postat av: Diana

Åååååå :,)

2011-06-20 @ 14:47:31
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: sandy

HAHAHA syntkrotet var bäst!:) tur ja fick se´t. tack för roligt sällskap! w..w

2011-06-20 @ 16:44:15
Postat av: Tess

Korn är så bra live! :-)

2011-06-20 @ 23:10:24
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0