Skåneresan del 1

Mamma, mormor, Vide och Jag packade in oss i bilen och styrde kosan mot Helsingborg. I Smålandstenar är det lag på att stanna och fika. (Lägg gärna märke till morsans "läckra" klipp on)


Mormor var ball däremot.


Mums



Vi stannade till i Ängelholm för ett besök hos min ena moster.


Smarrigt fika


Till sist kom vi fram till neta och lasse och här har ni utsikten från deras balkong.


Håll dig på mattan sa jag till Vide höhö


Före middagen blev det lite slapp i soffan med lite rödtjut i glaset.


Sjukt god mat...


...och Vide åt spagetti med hela ansiktet <3


Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Louise

oooh i Ängelholm är jag född! :)

2011-06-17 @ 16:00:26
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Malin

Den där maten såg inte äcklig ut någonstans!

2011-06-22 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0