Tandagnissel

Hej hopp!
Nu har jag lagt Vide igen. Det har varit ett riktigt gnällmarathon här i eftermiddag men nu sover han sött i alla fall. Börjar tro att han har en tand på gång för han har fingret i munnen hela tiden. Så vad ska jag ta mig för? Är riktigt rastlös i dag. Lite nätshopping brukar ju alltid pigga upp mig men sedan H&M ändrat sin hemsida så tror jag faktiskt att jag aldrig någonsin mer kommer vilja beställa där i från. Jag hatar den! Någon som håller med mig? Men jag är ju i alla fall i stort behov av nya underkläder. Många av mina bh:ar sjunger på sista versen.

De här är fina och kommer från H&M så det kanske får bli en beställning ändå trots att det tar emot höhö.

Färg ska det va såklart!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja precis! Fast så ska man ju orka mixtra med det oxå.... Du, jag gillar inte alls H&M´s nya hemsida dom gjort! Hel krånglig ju!

2011-06-22 @ 16:13:44
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0