11 Mars

Hallå där!
Här sover litet barn och jag sitter som vanligt framför burken och med ajfånen i andra näven och nördar mig höhö. Fast lite nytta har jag allt hunnit göra idag. Jag har röjt upp den värsta röran och just nu väntar jag på att min deg ska jäsa färdigt för här ska det bli semelbak (en vecka efter alla andra...)

Den får stå under varmluftsgrejen (vad heter det egentligen?) för där är det varmt och jäsigt.


För övrigt var ni några stycken som undrade om designen i går och det är alltså inte jag som är ett jävla proffs utan det är penslarna som ser ut som hus och döda kaniner. Den tog ungefär tre sekunder att göra eftersom jag bara skulle testa penslarna. Det enda man behöver göra är att ladda hem dom till datorn och klarar jag det så klarar nog alla det skulle jag tro höhö. Det är bara att googla!

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Ja precis! Jag önskar att jag kunde springa i högklackat jämt. Men de händer aldrig. Så dom här hoppas jag att jag ska använda när dom är lite mer vardags också :)

2011-03-11 @ 12:10:02
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Kommer mamma Fnulan in här och leker hemkunskapsfröken. Bulldeg ska INTE stå i drag, nu vet jag inte hur det är under en sån sak.. men... Hytter finger

Har du skaffat Angry birds än? Gör inte det för då får jag aldrig se dig här....



Ja jag är dum i huvet som gärna bakar pannkisar ;) Men vet att syrran betalar igen med barnvakt, får ju va lite smart!



Puss

2011-03-11 @ 12:16:06
URL: http://www.fnulan.se
Postat av: Helena

Såg att nån redan hade sagt det men det jäser dåligt i drag=) Och det heter luftvärmepump;)

2011-03-11 @ 13:12:34
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0