13 Mars

Hallå hallå!
Ni måste ju tro att jag gått och dött eller nåt men nähä då jag har bara haft häcken full hela helgen. I lördags var vi inne i stan och härjade och sedan hann vi bara hem och göra oss iordning innan vi skulle tillbaka igen på dubbelt trettioårsfirande med bowling och god mat. Så jävla kul hade vi! I dag har man varit allt annat än pigg men det var bara att ta tag i sig själv och åka på kalas i Falköping för att fira att "farmor" fyllde 94 år men efter lite exotisk planka och kladdkaka var humöret på topp igen. Vide har hoppat över eftermiddagsvilan i dag (förutom den lilla tiden han däckade i bilen på vägen hem) men har ändå varit så himla go och glad. Nu däremot är gnällväxeln dragen i bott så det får bli lite välling och nattning strax skulle jag tro.
Sedan blir det slapp i soffan för mig och kråkan. Känns som att vi behöver det...

Lilla hjärtat i sin nya bilstol


Svarar på era kommentarer i morgon!
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Åh Maxi Cosi har vi med! Skitbra!

2011-03-13 @ 19:06:00
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0