21 mars

Tjo!
Här är det lugna puckar just nu...från mitt håll i alla fall. Vide röjer ju runt som vanligt förstås.
Min dag och vecka har börjat alldeles förträffligt bra med en sväng i Vara på lönesamtal. På vägen hem drog Håkan och jag ett svep och kollade in några bilar. Nu tror vi i alla fall att vi vet vilken bil och färg vi vill ha. Synd bara att den perfekta bilen hann bli såld men så går det när man är sega som vi.

Annars i dag händer det nog ingenting mer än att jag ska hålla tummarna för min mamma som ska på anställningsintervju.

Heja mamma!
 

Kommentarer
Postat av: Martina Karlsson

Oj, vad du och din mamma är lika! =)



Vad är det för bil som ni är ute efter?

2011-03-21 @ 15:46:53
URL: http://www.martinak.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0