4 Mars

Hej och hallå!
Här sitter jag och tittar på Dexter och pillar på datorn samtidigt i vanlig ordning. Vide har somnat igen och när han har vaknat igen har jag tänkt baka en kaka. Ja det var ett jävla bakande på mig men Håkan ska ha kalas på söndag så jag får ju försöka bidra med någonting. En Tigerkaka får det bli också får jag baka bullar på lördag när jag slutat jobbet för självklart glömde jag köpa jäst när vi var och handlade.

En annan sak jag har ägnat mig åt hela förmiddagen är att hänga i luren med en kille på tre och beställt en Iphone 4. Ja jag vet jag sa att jag aldrig skulle skaffa en sån men nu när min brakade ihop lite hastigt och lustigt så blev jag ju lite sugen...


Kommentarer
Postat av: Tova

Hihih, jag var alltid vääldigt anti-Iphone och sa att jag aldrig skulle skaffa en, men så fick jag "låna"/ta över min sambos gamla och då insåg jag ju plötsligt att det var lite kul :P

Och 4:an har ju faktiskt betydlgit bättre kamera..!

2011-03-04 @ 12:46:39
URL: http://trasslet.se
Postat av: Fnulan

Nice med iphone men inte när dom trillar i golvet.. ångrar att jag inte lyssnade på sambon... Men det var faktiskt HANS dotter som drog ner den i klinkersgolvet!

2011-03-04 @ 22:35:25
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0