Bröllopsdrömmar

Men lugn i stormen det är inget bröllop på G (men man kan väl få drömma?)
Jag har verkligen snöat in på bröllop det sista. Dessvärre är det ingen mer i det här förhållandet som har gjort det höhö.
Nu tänkte jag att jag skulle sätta in det tunga artelleriet i operation övertalning. Håkan är en riktig stargate-nörd och han följer det slaviskt. Just nu tittar han på sjuttonde säsongen (20-25 avsnitt per säsong) Tror ni inte att han går med på ett bröllop om jag lockar med den här stargate tårtan?



Tårtdekorationen är ju i alla fall given...


Nä nu tror jag bestämt att jag kan räkna med ett frieri så fort kråkan stiger innanför dörren i kväll eller vad tror ni? 

Kommentarer
Postat av: sändy

haha söt du är! klart han måste fria nu jö ;)

2011-03-22 @ 19:09:24
Postat av: Mia

hahahaha.. sicken läcker tårtdekoration.. Jag vill också gifta mig med Gabbe, igår pratade vi om detta o bestämde att om ett år kanske vi har hunnit spara ihopa lite pengar iaf :D vore helt underbart! KRAM

2011-03-22 @ 19:19:44
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Nej du, dom har inte förstått sitt bästa ännu ;) Hoppas det kommer här med.. Vill vill vill

2011-03-22 @ 20:32:51
URL: http://fnulan.se
Postat av: HighlanderTess

hehehe...bra försök det där :-) Det måste han gå med på!

2011-03-22 @ 22:51:32
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Dianus

Hahaha du är bäst :D klart han vill nu ju! :)

2011-03-22 @ 23:47:53
Postat av: Mia

Jag går gärna på ett höst eller vinter bröllop. :)

2011-03-23 @ 14:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0