Jag känner mig blåst

Jo alltså jag har varit ute och gått och det blåser...Visst är jag rolig? Skrattar man liksom inte bara ihjäl sig åt mina ordvitsar ibland? Höhö
Riktigt gött var det ute i alla fall (fast bilden är från i går)


Nu ska jag passa på och stoppa i mig något ätbart och slappa lite innan Vide vaknar och ska ha gröt. Fasligt massa slappande på mig i dag men jag samlar krafter tills i morgon då jag planerar att städa skiten ur det här huset säger vi.
I kväll händer det grejer däremot för då ska vi till svärisarna och äta våfflor och hurra lite för Hanna som fyller år i dag.

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Ha ha jag garvar åt dina ordvitsar. Och jag har skitbra humor hahahaaaaa

2011-03-23 @ 17:01:45
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Hoppas att ni fick en trevlig kväll!!!! Här ligger jag och slappar nu, såååå gött!!!

Mira ska få rör efter 8 örininfl. GÖTT!

2011-03-23 @ 20:39:24
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0