Jävla toffel

Det blev visst bara jag och Emelie som kunde kalasa på tårta i dag men nu har tårtbiten i alla fall krympt lite. Får se om jag blir av med resten eller om jag måste slänga skiten...det tar emot alltså. Jag får nog ner en bit till i kväll men sen får det vara bra. Det kan faktiskt bli för mycket av det goda.

Nu sitter jag här och tittar på Vide som har satt sig i babygymmet och pratar med sina leksaker höhö. Så förbannat söt! Fast förut fick han tag i Håkans toffel och den tycker jag verkligen inte att han ska leka med. Dom luktar som en blandning mellan bebisbajs, våt trasa och mögel. Jag menar det är ju nästan så att jag svimmar av bara han går förbi liksom...

Yyyysch! Tåbira!


och ja det här är en pik till Håkan att han ska slänga dom där tofflorna åt helvete så fort han kommer hem...pik pik


Kommentarer
Postat av: Helena

Det går att frysa tårta=) Blir inte riktigt lika smarrig och lite "svettig" på marsipanen men helt ok=)

2011-03-08 @ 13:57:26
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Louise

Oh tack så mycket! Gillar dom bilderna oxå faktiskt :) Calle har världens tåbira och det känns som det eldar i fötterna på han säger han. Så han fick svalkande fotspray med eukalyptus doft från Oriflame i julklapp. Mycket bra!

2011-03-08 @ 15:35:56
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja då är det väl ingen höjdare=/ Ja herregud det är inte lätt!! Höhö=)

2011-03-08 @ 15:45:35
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0