Jobb och grytor

Hej hej!
Då är jag färdigjobbad och sitter och slöar i soffan. Vi blev kvar hos svärisarna när vi skulle hämta Vide så jag gick därifrån direkt till jobbet så därför har det inte blivit någon bloggning i dag. Jag hoppas ni har överlevt den här lördagen ändå höhö.
I morgon blir det jobb hela dagen också så vi får se om det händer någonting här.
Har jag egentligen någonting vettigt att skriva?
Jo just det när jag kom hem såg jag att grytan äntligen blivit diskad.

Sicken karl jag har



Kommentarer
Postat av: Louise

Ååå vad den blänker! Har han gjort ett fin-fint jobb med! ;) Det är det som är väldigt bra när man fick en dotter, man kan sitta och leka med barbies igen! Kan man väl i och för sig göra när man har en pojk oxå men det är kanske inte lika vanligt? Ett dockskåp hade vi oxå, men det var ju inte så helt.... Vi fick ärva det efter varandra. Jag är ju nummer fyra och min äldsta syster är 10 år äldre än mig så. öööö det var inte så fint när det kom till min tur....

2011-03-19 @ 22:19:58
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Fnulan

OJOJOJOJOJ är det sambon kasnke vi ska göra ett byte ibland???



Lite vintrött så jag får skriva mer i morgon.. men jag kan ju inte avslöja min hatblogg... kanske kollar hos dig ju! HIHIih



pöss

2011-03-20 @ 01:20:39
URL: http://www.fnulan.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Haha! Vilken karl! Kanske man får låna hem han när man har en odiskad kastrull ståendes på diskbänken? ;D



Hoppas att du har en bra dag på jobbet idag!

Kram

2011-03-20 @ 06:21:06
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0