Mitt ben har gått av!

Nä kanske inte men det känns så. Fogarna som spökar i dag skulle jag tro. Vaknade för övrigt med kramp i hela kroppen (hallå jag rörde mig väl inte i går) men det är väl sånt som händer när man somnar sittandes i soffan med huvudet i sitt egna knä...

Just nu sitter jag i alla fall och päser i soffan medans Vide röjer runt. Jag är en aningens aning övermätt efter att ha fikat fjällans goda smörgåstårta och kladdkaka och i morgon går vi på´t igen för jag behöver lite hjälp att äta upp en massa princesstårta som blev över från Håkans kalas.

En tårta för tjugo till tretton personer....hjälp!


NU är det jag som slänger Vide i säng och därefter ska jag sätta mig och läsa bloggar som jag inte hunnit på hela helgen. Abstinens är ju bara förnamnet...

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Från tjugo till tretton? Det verkar veligt =)

2011-03-07 @ 15:32:33
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: August

Åhh, vad tårtsugen jag blev!önskar jag kunde äta. Jag har faktiskt inte anmält mig till klassfesten än, har inte riktigt bestämt mig, sen kunde jag inte registrera mig på hemsidan och se vilka som hade anmält sig. Fast det verkade som det var ok att anmäla sig lite senare. Förlåt om det blev lite rörigt:)

2011-03-07 @ 15:52:34
URL: http://enligt august.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Ja men gud förstår! Altså, jag hade det ju jobbigt också, men jag hade inte foglossning eller något! min största sorg va mina svullna fötter:P haha å endå va det jobbigt!:P så kan inte ens tänka mig andras graviditeter med massa andra problem liksom.. förstår du? haha virriga jag:)

2011-03-07 @ 16:25:07
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

JAAAA det gjorde jag! ska ta kort på den nu å lägga upp tror det blev bättre än den innan.. hhm...

2011-03-07 @ 16:58:04
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0