Vår, Jeans och Brangelina

Tjo!
Har haft en härlig eftermiddag. Jag packade ihop Vide och gick ut på en promenad och det var VÅR i luften ta mej fan. Det blev riktigt svettigt med vinterjackan. Underbart! Passade på att handla lite på vägen hem och hämtade även ut paket. Det var byxorna från H&M som jag bytt och de sitter som ett jävla smäck (hade gärna fått vara lite längre men vad gör det om hundra år) 89 kronas kostade dom bara så det måste man väl ändå kalla kap. Så nu kan man inte vara annat än på bra humör.

Håkan är och bowlar och Vide sover sedan ett tag tillbaka så nu är det jag som försoffar mig totalt tillsammans med Brangelina(som visst råkade hamna i korgen), datorn, teven och mina små vänner smurfarna.


Och nej inte ett enda frieri så långt ögat kan nå men han tyckte det var ett roligt blogginlägg i alla fall. Alltid något...


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag gillar skvallertidningar.. hihi.. åh ett barn nummer två de gillar vi.. våran bebis kommer inte förrän våren 2014, och det känns som en låååång väntan.. 3B ligger brevid Sara Videbeck en underbar liten affär i Lidköping.. Jag funderade länge på varför kaféer oftast gör kakorna så stora, men efter första tuggan var jag såld :D.. Kram

2011-03-22 @ 20:44:31
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0