14 Maj

Hej hopp och god morgon!
Det här är ett tidsinställt inlägg för jag jobbar 7-16 i dag och 15.45-21.30 i morgon så nu vet ni vart ni har mig. Givetvis kommer jag förinställa ett par inlägg. 
Det blir inte bara jobb i helgen för i kväll ska jag nämligen parta med brudarna. Lite förfest blir det hos mig och snäll som jag är har jag delegerat storstädning (nåja) till kråkan. Jag orkar ju liksom aldrig dra fram dammsugaren om det nu var någon som trodde det höhö. Däremot så sopar jag köksgolvet ungefär sjuttioelva gånger om dagen eftersom det är en viss liten person som inte bara älskar att äta utan även att slänga maten omkring sig...
Fast ibland kan det gå så illa att när man bestämmer sig för att sopa köksgolvet så ser man helt plötsligt smulspår som leder en på villovägar och så sopar man lite här och lite där. Helt plötsligt så har man sopat hela huset och känner sig lite korkad. Det hade kanske varit bättre att släpa fram den där jäkla apparaten...?

Tjena kexet, sitter du här och smular?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0