16 Maj

Att få sova till 09.30 är rätt gött måste jag säga.
Nu har vi fått i oss frukost båda två. Vide sitter och leker på golvet och brister ut i sång/dans med jämna mellanrum eftersom jag ser på eurovisionfinalen på playen. Måste ju ändå se på skiten eftersom jag har sett alla andra programmen tänkte jag (ja jag gillar det i smyg...)
Får se vad som händer i dag men det blir nog lugna puckar efter en hektisk helg.
Vi hörs senare när jag har något vettigare att skriva om (kanske hittar jag någon bortglömd julgran eller övervintrad midsommarstång som jag kan blogga om höhö)


Kommentarer
Postat av: Louise

Men Karlsson på taket är ju det, hahahaha! Elak är han med, jag gillar inte han!

2011-05-16 @ 12:20:16
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja men man vet ju inte vad han är för något! Blandning av ett barn/gubbe/dvärg. Och på det har han en propeller på ryggen!

2011-05-16 @ 12:26:18
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0