2 Maj

God morgon!
Nej, jag har inte gått och dött. Inte kan jag bli beskylld för att ha ett liv heller för orsaken till min frånvaro är att jag har jobbat arslet av mig hela helgen. Så nu vet ni höhö.
Men nu är jag back on track igen så ni behöver inte oroa er.
Här har vi inte hunnit göra mer än att äta frukost. Vide har åkt i säng igen och han somnade på stört så han var väl inte färdigsoven när han vaknade strax efter åtta. Lilla sömntutan.
Jag har väl inget vettigare att skriva. Jo! Jag har fortfarande träningsvärk efter förra helgens trädgårdsarbete. Det måste väl ändå vara höjden. Nästa gång får jag nog stretcha (för det gör dom ju i mästarnas mästare fastän dom bara ska flytta vindruvor från en skål till en annan...)

Nu ska jag ta i kapp förlorad datortid!
Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Haha ja eller hur! Stretcha på!

2011-05-02 @ 10:35:18
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Du tänker inte ett dugg på mig... jag har ju mått skitdåligt! Kolla mitt inlägg från igår.. ditt fel ju´½ Har tappat livslusten efter ditt bloggsvek!



But I love u anyway!

2011-05-02 @ 22:14:11
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0