31 Maj

Hej på er! Det här är ett tidsinställt inlägg och eftersom att det helt plötsligt funkar att ladda upp bilder igen så ska ni få se vad jag hade för mig i går.

Jag började dagen med att baka kakor.


Sedan kom ju då fjällan hit för att introducera mig för ett gäng 80-tals klassiker som hon tycker det är synd och skam att jag inte har sett höhö. Vi såg på den blå lagunen och jag satt mest och var rädd för att blodtörstiga kannibaler skulle hoppa fram bakom varannan sten och buske. Tydligen är det olagligt att kolla på den nu för tiden fick jag reda på så jag kanske inte borde blogga om detta om polisen kanske kommer och tar oss?


Jag stekte lite i solen.



Busade med söt.



Olle & Låle kom hit och fikade fast låle fastnade inte på bild (ser ni förresten att jag lyckats krympa Vides nya solhatt till minimal storlek? suuuuck)


Efter fika och lite gröt för Vides del gick vi och hämtade pappan på jobbet.



Väl hemma förundrades jag över hur man kan få skitstora blåmärken på sina gråa ben utan att veta varför.


Dagen avslutades med att jag sket i att laga mat och vi åt upp fjällans goda hallonpaj i stället <3



Kommentarer
Postat av: Malin

En bra dag med andra ord =)

2011-05-31 @ 10:02:01
Postat av: Sandra

Alltså de där kakorna.... ge mig!

2011-05-31 @ 11:27:43
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

En bra dag ser jag! Vill också ha SOL så jag kan ligga ute och pressa. Men det verkar som att vi som bor i ångermanlands gröna skogar måste vänta några dagar till ..

Kram

2011-05-31 @ 12:26:47
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Fy vad jag blev avis nu både på kakorna och solen, här regnar det och inte har vi några kakor heller :P



Kram på dej!

2011-05-31 @ 14:19:45
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0