Min lördag i bilder

Ja här kommer då den utlovade bildbomben. I lördags så åkte hela lilla familjen in till stan för att lufta sig och shoppa (mest nödvändigheter till den lilla herrn)

Vi åt smaskig skaldjurssallad på Henry's



Väl hemma upptäckte vi att Vides nyinköpta solhatt hade larmet kvar, tack för den!


Kaffe och bulle hjälpte lite...


Håkans nya dator hade ju kommit och nu skulle han packa upp den och visa mig (ser ni den totala lyckan i hans blick?)


Det roligaste (enligt mig) i den lådan var fjäskgodiset som följde med...


Medans Håkan försvann i datorns värld ägnade jag och Vide oss åt att städa...eller nja en av oss städade i alla fall...



Tvättade sminkpenslarna gjorde jag också. Var liksom på tiden...


När lilla barnet lagt sig (och det stora barnet fortfarande pillade med sin dator) satte sig morsan i soffan med ett glas rödtjut och självklart blev det brunsås till (fast det syns inte på bild, däremot ser man våran töntiga bakgrundsbild på teven och Vides nappflaska höhö)


Söndagens bravader kommer i morgon...oooo sicken teaser jag är...eller inte

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Underbart GODA bilder!!!! Ja för fasen bort med mannen från dator, I need u there!!!!

Min fina telefon ligger här hos mig....

2011-05-10 @ 00:37:58
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0