Nittileaks

Hoppas verkligen inte att ni har missat det programmet med mina all time favorites Filip & Fredrik. Släng er in på kanal5 play annars i sådana fall. Kommer inte ihåg om det var första eller andra avsnittet där de ställde sig bakom en flyplansmotor och höll på att blåsa bort. Jag skrattade så jag grät och kunde inte sluta. Det var till och med så illa att Vide kröp fram för att trösta mig <3. Fantastiskt program hur som helst. E-type spelar snuttar av tidstypisk musik och jag tänkte att jag skulle dela med mig av en fin fin 90-tals playlist som de här snygga brudarna plockat ihop åt mig.

Klicka på bilden för att komma till playlisten (du behöver ha spotify!)


För ännu mer 90-tals nostalgi kan ni läsa det här inlägget.



Kommentarer
Postat av: Tess

Jag gillar absolut inte Fredrik och Filip, men kollar ändå för nostalgins skull :-) Det fanns dock ett ögonblick jag gillade skarpt. När de blir tillsagda varför de betett sig dumt när de ber folk sjunga "We shall overcome". Det känns som att de kom till insikt där. Härligt att se den sidan hos dem :-)

2011-05-04 @ 00:51:54
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

Hihi men dä ä ju ja :D å fina August :)

2011-05-04 @ 18:25:15
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0