17 November

Tjo!
Ber om ursäkt för dålig bloggning i dag men jag tog en rejäl sovmorgon i morse och sedan har jag jobbat typ. Mer spännande var det inte.
Gårkvällen var mycket trevlig trots att vi fick vänta på maten i sju svåra år och att jag var tvungen att kallprata med något psyko utanför toaletterna. Han undrade om jag visste ifall Jägarna fortfarande gick på bio typ (hallåååå ser jag ut som en bonnläpp med bäverfitta på huvudet eller?) fast det där med bonnläpp stämmer ju i och för sig...
Hepp nu ska jag mysa visare här i soffan och sedan försöka somna i tid. I morgon står det jobb på schemat och även en anställningsintervju. Iiiiiih! Känner för att både spy och skita på mig på samma gång men jag får väl försöka verka normal.
Håll tummarna för mig är ni gulliga!

Har varit lite väl många egobilder här det sista så det får bli den här bilden från i tisdag (fem sekunder innan Vide välter ut hela sin mugg med mjölk som skvätter ända bort på bordsgrannarna som inte syns i bild...bra fart på den mjölken med andra ord)



Kommentarer
Postat av: Diana

ÅÅ intervju!! Jag håller allt jag äger och har! Jag tror på dig vettu :) dum i huvet är man om man inte anställer dig :) puss!

2011-11-17 @ 23:02:24
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Lina

Håller tummarna,vad e det för jobb?



kram

2011-11-17 @ 23:17:46
URL: http://mammatillhampus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0