29 November

God morgon kära vänner.
Nu sitter jag på utbildning och försöker få in ny information i mitt hjärkontor (även kallat det läckande sållet) Kanske är det dags för en kaffepaus vid den här tiden också.
Som jag nämnde i går så ska jag ha lite skolfototema (eller snarare skolkatalogstema) här i dag. Har tänkt ha det länge men det har aldrig blivit av. Dessvärre så har jag inte alla kataloger. I första klass hade vi bara skolfoto med klassen och det var samma när jag gick på lekis som det hette då. De fotona får jag rota fram någon annan dag. Här har ni i alla fall en glasögonprydd Kristin i klass 3B på Vinningaskolan.

Jag kommer ihåg att jag verkligen älskade den där tröjan jag har på mig. En aprikosfärgad sak med mimmi på.
Här är jag i fjärde klass och jag vet att jag stod länge länge framför spegeln för att få toffsarna att sitta så där "lagom" löst haha.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Diana

Sötis! Men nog fan behöver jag glasögon, för jag ser inga på bilden höhö :)

2011-11-29 @ 11:15:45
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: storasyrran

glasögonprydd?

2011-11-29 @ 12:31:05
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0