7 November

Tja!
Sen update i dag men vi har haft långt frukostmys jag och Vide sedan har jag plockat och fixat lite samt ringt några viktiga samtal. Har några kvar så det blir til att sitta och klämma i telefonen ett tag till (det där lät ju helt normalt).
Jag jobbar i natt och är ledig i morgon förutom att vi ska på inskolningssamtal på Vides förskola. Åh jösses vad konstigt det känns. Han börjar ju inte skolas in förren i december men tiden i morgon var den enda vi kunde både jag och Håkan. Försökte förresten filma Vide när han säger mamma i går men han var inte på det humöret. Han pillade sig mellan tårna och stoppade sockluddet i munnen i stället. Mycket charmigt men inte riktig det jag var ute efter haha.

Bustrollet


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken gullunge =)



SV: Nej,det är inte särskilt kul så nu åker sängramen ut! Får sova på bara madrasser ett tag - nöden har ingen lag ;D

2011-11-07 @ 14:50:06
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0