Bilderna från i går

Ja här kommer de då de få stackars bilderna jag lyckades skrapa ihop.

I köket för att hugga in på maten...

...den här alltså. Mums!

Snygg lampa!

Livets nödvändigheter inom räckhåll...

Fina värdinnan

Söta August

Innan avfärd tog vi ett sista piff framför spegeln...

...och August tyckte att det passade sig att fota min rumpa.

Väl framme i arenan så träffade man självklart på en massa folk man känner men den enda som fastnade på bild var en go Vinningabo.

Så kom showen igång och jag hade fan kul.

Efter hela kalaset så drog vi till Stadt och kameran fick inte följa med. Det allra roligaste som hände var att idol Oleg var där. Alltså det var inte kul att han var där men han satt och hade ett eget litet "VIP bås" (med en egen vakt) där han fick sitta väldigt ensam eftersom Martin Stenmark och Anders timell drog till sig alla kändiskåta jävlar. Otroligt roligt att beskåda. 

Kommentarer
Postat av: Diana

MÄÄ GUU du är typ snyggast i hela världen, åsså har ingen kommenterat det?? AH! Tur att jag gört. SNYGGIS!! :D

2011-11-14 @ 10:34:10
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Diana

Å August med förresten, hur fin som helst <3

2011-11-14 @ 10:35:05
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar & Känslor]

VAd kul å se bilderna och vilken härlig kväll.

Så fin du är!



Ps: Tack för dina rader till mig =)

2011-11-14 @ 23:42:53
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0