Blåtiror och köttfärssås

Hej på er!
En lite sen uppdatering från eran kära lilla nattuggla (eller rugguggla snarare).
Arbetsdagen gick som en dans såklart men den där extra timmen kändes allt bra lång. När jag kom hem var det ingen Videung som kom och mötte mig (och ingen annan heller för den delen) för han befann sig hos sin lilla farmor och farar och dit var även vi bjudna på middag. Passade mig ypperligt eftersom jag var både trött och hungrig. Svärfar hade kokat ihop smaskig spagetti med köttfärssås. Vi spenderade kvällen där och Vide passade på att skaffa sig sin allra första blåtira. Ajaj. Ska bli intressant att se hur gul och blå han är på lilla kinden i morgon...
Nu ska jag väl mest bara slappa vidare här och slänger antagligen in handduken inom en snar framtid för efter den här långa arbetsdagen är jag som sagt ganska trött.

Tystnaden som uppstår när det finns något annat att läsa på jobbet än typ Hemmets journal...


Kommentarer
Postat av: August

Hej Vännen!

Vad händer imorgon?

Har du min biljett?? Eller får jag leka groupie?

Puss och kram

2011-11-10 @ 08:01:10
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0