Bortglömda paltor

Här sitter jag och päser. Har för en stund sedan klämt i mig en stor portion köttfärssås (på älgfärs) och spagetti. Alltså jösses vad äckligt det var att steka älgfärs då! Vet inte varför men det riktigt vände sig i magen. Fast gott som fan var det ju såklart när det var färdigt. Snart ska jag pallra mig till jobbet och jag är lite smått störd och har packat badkläder för att simma i morgon bitti när jag går av. Någon som vågar satsa en tia eller två på att det faktiskt blir av? Jag måste hur som helst gå dit för jag glömde bikinin när vi var där sist. Det var även jag som skrattade rått åt Håkan när han glömde sina badbyxor en annan gång (och Vides vid ett annat tillfälle) Vilket jävla pucko du är höhö hur kan man glömma badkläderna liksom höhöhö.
...
Ridå.

En härlig sommarbild på det här bara för att jag just nu knappt kan se handen framför ansiktet. Jävlamörkerhelvete.


Kommentarer
Postat av: Fnulan

ÄLGFÄRS??? Stackars dig!!!

2011-11-07 @ 22:10:11
URL: http://fnulan.se
Postat av: Helena

Hihi, jag brukar blanda i fläskfärs då blir det mindre äckligt:)

2011-11-08 @ 00:04:05
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0