En urladdad som uppladdar

Jag och mina fyndiga rubriker.
Här sitter jag i alla fall i soffan och känner mig som en klubbad säl. Dagen har varit mycket intressant och givande som vanligt. I dag fick jag åka buss hem och jag har glömt hur jobbigt det är. Man sitter påpälsad i vinterjacka och svettas som en gris samtidigt som man måste trängas med en massa skolungdomar som sitter och leker med tändare och skriker fitta till varandra. Gå och dö snorungar skrek tanten inom mig. Eländet fortsatte när jag kom hem till ett tomt hus. Alltså jag kom inte ens in i huset för jag hade glömt nyckeln! Suck, stånk och stön. Det blev till att vackert stå och vänta i kylan till sambon behagade att komma hem från jobbet. Kände mest bara för att coolavippa mitt på uppfarten men då skulle väl grannarna stirra ännu mer.
Nu fördriver jag sofftiden med att ladda upp bilder för framkallning (där av rubriken).
Vad har ni för er?

Se vilken snygg parkering jag hittade i går förresten. Blev först stolt som en tupp och tänkte att herreguuud vilken överbegåvad son jag har men sen visade det sig att det bara var min pedantiska sambo som varit i farten.


Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

Du har ju en begåvad karl åtminstone! :)

2011-11-30 @ 20:34:06
URL: http://regnsjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0