Kast med liten livmoder

Gokväll.
Eller god och god det kanske den inte är. Har mått riktigt dåligt i kväll och kännt mig nära på att svimma flera gånger. Jävla menshelvete säger jag bara. Vem fan kom på att det ska behöva kännas som att någon karvar ut äggstockarna på en med en slö sked en vecka varje månad? Livet är inte lätt alla gånger men nu ska jag försöka sluta klaga för det är ju ingen som orkar höra på sånt liksom höhö.
Hur har eran lördag varit? En dans på rosor? Eller jag kanske synkar med någon? (too much information?)
För att göra livet värt att leva igen så har jag, sedan jag kom hem från jobbet, dammsugit upp varenda liten godissmula som fanns att hitta i skålarna. Sådan dammsugning är jag expert på. Att dammsuga golven...inte lika energisk...host.

Ingen skit i hörnen här inte...

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja fy bubblan för den där lingonveckan, röda vågen eller rent av menshelvete! Ta hand om dig!

2011-11-26 @ 22:51:15
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0