Men tv3play don't do this to me säger jag bara

Vad är det för jävla sätt att fläka upp en massa ensama mammor och pappor när det enda jag vill är att se på någonting helt annat. Nej tack jag vill inte veta vem "vad han nu hette" valde för jag vill i stället ha fem skönsjungande Lasse Berghagnar. Satt som paralyserad och uppdaterade om och om igen och var tvungen att gå ända fram till teven (pust, stånk, stön) och ta en bild på den för att se vart man kunde trycka bort skiten (hej synfel?)

Kvällens i-landsproblem (ja jag vet att det ser ut som att jag har fotat min datorskärm men vi kör datorn via teven faktiskt)

...eller heter det teven via datorn? Nåja vi är väldigt high tech på det här stället bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Finns bara en sak jag tittar slaviskt på, Greys, men annars är det dator som gäller ;)

2011-11-21 @ 21:44:18
URL: http://www.fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0