Slut för i dag

Ja nu är det inte bara dagen som är slut utan jag också. Heeelt slut. Ska bli gött att välta i säng nu känner jag men det är bara så jädra svårt att slita sig från datorn...och soffan.
Förresten har jag ju helt glömt bort att skryta om att jag hann baka i dag igen på förmiddagen. Jojjomän the husmor of the week har ni här! Jag fortsatte jultemat med en mjuk pepparkaka (orkar då rakt inte baka några hårda i år). Nä som sagt nu slänger jag in handduken för i dag så hörs vi i morgon!

Bara för att alla har tjatat om att det är en månad kvar till jul i dag så säger jag att det är åtta månader kvar till juli.

Kommentarer
Postat av: Diana

ÅH!! Bra tänkt!! 8 månader bara! :D kommer gå som.. som.. fort hoppas jag. Godnattpuss!

2011-11-24 @ 23:07:06
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken kanonbild gumman där hade vi riktigt skönt

kram

2011-11-25 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0