Svar på frågestunden del 2

Äntligen har jag fått tummen ur! 

1. Om du vore man, nämn tre saker du absolut skulle göra/testa på.
Eftersom jag redan kan stå upp och kissa så...inget? höhö
2.
Vilken frisyr är fulaste/snyggaste enligt dig?
Alltså något som kan vara snyggt på en person kan ju se lite lustigt ut på någon annan och vise versa men kort hår är snyggt på både killar och tjejer. Fulast är väl hockeyfrilla och när jag var liten var det populärt på pojkar att ha håret snaggat men luggen kvar...typ...någon som fattar? F-U-L-T!
3. Vad kan du inte leva utan (materiella saker). Nämn tre saker och motivera varför.
Datorn! Alltså jag skulle inte ha något liv utan min dator (eller är det tvärt om...?) i-Phone! Mina datorlösa sekundrar så klamrar jag fast vid min i-Phone för utan den har jag inget liv (eller är det tvärt om nu igen...?) Lypsyl! För utan lypsyl har jag inget liv!
4. Hur ofta skurar du toaletten?
Så fort den är ledig...NOT
5. Hur ska man göra för att vara snygg när det blåser?
Alltså övning ger färdighet. Se till att öva ungefär varannan fredag vart femte skottår så är du snart ett proffs!
6. Hur var det med stålmannens bas, har du vunnit den än?
Den står i garderoben! Men man behöver skyddsskägg för att kunna spela på den!
7. Är Håkan släkt med basisten Carl Dalemo i bandet Razorlight?
Japp det är dom! Sysslingar närmare bestämt. Vi är ju så gott som blåblodiga nästan...typ...höhö.
8. Vad skulle du välja: Att bli bjuden på middag och efteråt få veta att du ätit grispenis ELLER hästballe.
Man vet ju liksom inte vad för skit de maler ner i korv så grispenis har man säkert redan ätit utan att veta om det så det tar jag med lite brunsås på tack!
9. Kvällsuggla eller morgonfågel?
Det här med att lägga sig i tid har jag glömt hur man gör. Ska jag jobba så studsar jag upp ur sängen innan jag ens hinner känna efter hur trött jag är. En dag hann jag komma halvvägs till jobbet innan jag hade fått upp ögonen ordentligt höhö. Jag är en nattuggla!
9. Vad jobbar Håkan med?
Alltså han bygger skit. Trycker man på en knapp så händer det något någon annan stans. Kan tyvär inte svara mer utförligt för då måste jag döda er.

Jörgensens egna lilla slav och jag när vi var unga och snygga (alltså midsommar -09)

 


Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

Åh, vad roligt att de är släkt! :D Hälsa! (eller...)

2011-11-02 @ 18:48:10
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Louise

Ja just det! En otroligt ful variant av tintin frillen! Sen var det ju poppis att raka allt håret utom en lock i nacken som man sparade och flätade!

2011-11-02 @ 22:50:51
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahaha bäst du är :D jämt :) jaaaa den frisyren Louise pratar om är nog satan snäppet värre :) dampfrisyr med stort (ADH)D höhö. Gå och lägg mig.

2011-11-02 @ 23:46:51
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0