Utbrott och raggsockor

Hej!
Nu sitter jag och soffmyser med en vällingdrickande Vide. Han har precis haft sitt allra värsta utbrott hittils i sin karriär så hela familjen är väl ganska genomsvetta här men nu är allt frid och fröjd och snart är det dags för honom att hoppa i säng. Själv har jag haft en väldigt trevlig dag tillsammans med en hög ytterst trevliga damer och hoppas att morgondagen blir lika givande.
Fick för en stund sedan reda på att jag inte fick tjänsten jag sökte men det hade jag ju inte räknat med heller. Livet går vidare som det heter och den här kvällen känner jag för att överdosera mannakvikk, dreggla över Alex Skarsgård och mysa ner fötterna i mina fina svärmorsstickade raggsockar som jag har fått hemlevererade.

Spetsig tå är visst inne i vinter (kom ihåg vart ni hörde det först)how do you make gifs


Kommentarer
Postat av: Fifi

Uh, det där utbrottet lät inget vidare. Men raggsockor och Skarsgård, det är grejer det!

2011-11-21 @ 22:14:09
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0